Privatlivspolitik

Om EU’s persondatalov GDPR på min hjemmeside. Når du besøger hjemmesiden Lundingskøreskole.dk registrerer jeg INGEN oplysninger, der kan identificere dig. Jeg registrerer kun dit geografiske sted i verden, hvilke sider du har besøgt og hvor, længe, du har været på de enkelte sider. Jeg anvender kun anonymiserede oplysninger om dig til min webstatistik. Brugen af disse cookies er til formål at forbedre min hjemmeside. Det bliver ikke brugt til markedsføring. Jeg deler IKKE cookies med tredjepart, som fx. Facebook og Instagram. En cookie er en lille harmløs datafil, der bliver gemt på din enhed til at forbedre dit brug af min hjemmeside. En cookie er IKKE et program, der kan indeholde skadelige programmer eller virus. Du kan sagtens besøge min hjemmeside uden at godkende cookies.
Personoplysninger: Persondataloven indeholder en række bestemmelser angående behandling af dine data, herunder dine rettigheder og Lundings Køreskole oplysningsforpligtigelse. Dine data skal bruges i forbindelse med din erhvervelse af kørekort jf. Bekendtgørelsen om kørekort, hvor de oplysninger du har opgivet på ”P23 – Ansøgning om kørekort” indgår i din køreuddannelse. Kun relevante oplysninger bliver videregivet til de nødvendige myndigheder. Dine data er overvejende registreret elektronisk. Papirdokumenter opbevares forsvarligt i aflåst skab. Ole Lunding er dataansvarlig. De data du har givet Lundings Køreskole anvendes alene i forbindelse med din erhvervelse af kørekort, og oplysninger om navn, adresse, telefonnummer, E-mail, fødselsdato og CPR nummer. videregives alene til relevante myndigheder eller personer jf. dit samtykke ved din tilmelding til Lundings Køreskole eller ved betaling af faktura sendt fra Lundings Køreskole. Du kan til enhver tid anmode om at dine data rettes eller slettes, hvilket dog kan have betydning for dit uddannelsesforløb hos Lundings Køreskole. Du har mulighed for at klage til Datatilsynet.dk Ved behandling af ”P23 – Ansøgning om kørekort”, oprettes du i borgerservice/politiets bookingsystem (kooreprovebooking.dk) og disse får dine data oplysninger, herunder telefonnummer, E-mail og CPR nummer. Hvad der sker med dine data under borgerservice/politiets varetægt, er Lundings Køreskole ikke ansvarlig for.

Ole Lunding

Kirkevej 4

4180 Sorø

Tlf.  20 91 91 57

Du er altid velkommen til at ringe eller skrive til mig og høre nærmere om køreskolen.

Hvis jeg ikke lige tager telefonen, er jeg måske optaget af elever – så lægger du bare en besked, skriver en SMS eller en mail.